Известие

Collapse
No announcement yet.

Много трудно пали под 0 градуса 156 1.9 JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много трудно пали под 0 градуса 156 1.9 JTD

    Здравейте колеги от няколко дни получих проблем с паленето когато падне под 0градуса пали на 4-5 път днес на -8 запали на десетия път и то при бая въртене.Незнам как да го обясня но като въртя сякаш запалва но държи около 200оборота което не е достатъчно нали и като върна ключа гасне така няколко пъти докато не си запали.Запали ли един път после няма ядове с паленето а и мотора си бачка перфектно равномерно без колебания.Свещите си работят и 4-те релето също работи.Днес бях на диагностика и нищо съществено даде грешки на ЕГР и то по точно соленоида който го управлява и дебитомера ми неще дасе връща в стойности.Като запаля показва 2,9(някаква единица не я видях каква е като дам газ се качва до около 500-600 и там си остава него ще си го сменям ама няма да е той проблема с паленето .Някой може ли да даде идея от какво може да е непаленето.
    Става въпрос за колата от подписа
    156 1,9JTD 2000

  • #2
    Позапекла нафтичка от хладинката?
    Две черни перли...

    Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

    Comment


    • #3
      На коя бензиностанция зареждаш и каква нафта?
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #4
        абе горивото си е качествено не е от бенз но си слагам и газ за осветление вътре 1към20 незнам дали е правилно но казват че влияела добре газта ама пак може да е от него да взема да му ръгна някоя хубава добавка ама каква да е тя миналата година карах със същото гориво и на -25 нямах ядове ама май имах слагани и добавки
        156 1,9JTD 2000

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от borislav82 Покажи съобщение
          абе горивото си е качествено не е от бенз но си слагам и газ за осветление вътре 1към20 незнам дали е правилно но казват че влияела добре газта ама пак може да е от него да взема да му ръгна някоя хубава добавка ама каква да е тя миналата година карах със същото гориво и на -25 нямах ядове ама май имах слагани и добавки
          Я виж как хубаво си отговаряш сам на въпроса...
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • #6
            Сега вземи я почерпи със скъпа нафтичка, ръгни и вътре една добавка на "Лики Моли" за комънрейли и спри да и слагаш тези бльоди колкото и "качествени" да са, щот ако питаш колко струва една дюзичка ум ще ти зайде
            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

            Comment


            • #7
              Я сподели,кага за последно и е сменян горивният филтър?
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Може и от свещи да пали трудно първият път.
                Момчето е написало, че след първото палене няма проблем, което означава, че филтърът и нафтата може да се изключат.
                Според мен има проблем с подгряването - свещи, буксите към тях, реле.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Момчето е написало и че тамън да се "разгори" и угасва - това означава липса на достатъчно гориво или налягане на същото, а това би могло да означава зле работещи дюзи
                  AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                    Може и от свещи да пали трудно първият път.
                    Момчето е написало, че след първото палене няма проблем, което означава, че филтърът и нафтата може да се изключат.
                    Според мен има проблем с подгряването - свещи, буксите към тях, реле.
                    Само ще споделя,че ми е време за смяна на масла,филтри и т.н. и от около месец при първото палене се "замисля" първо и после пали.После цял ден няма проблем.Карам само с нафта на "Еко" и зимата слагам добавка на "Кастрол" по-малко.Сигурен съм,че няма проблем с колата.Изводите си ги направете сами.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Хвърлих боба и залагам на лош дизел...
                      Alfa Romeo 145 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Колегата така и не каза с какво гориво кара.Пробвай наистина с качествено гориво.Примерно започни да зареждаш на една и съща бензиностанция но не бензин а нафта Като зареждаш нафта й слагай една хубава добавка и това е.А мен нещо ме озадачи което каза инициатора на темата.Какво значи ,,.....на -25 нямах ядове ама май имах слагани и добавки"
                        Или имаш или нямаш добавки нали ти си подържаш колата.Не знаеш ли какво й слагаш или я кара и някой друг или зареждаш от ОМВ или друга бензиностанция която зарежда дизел директно с добавки.За да изчистиш този въпрос първо може да споделиш пред себе си за какво става въпрос.Поздрави и наиситна тръгни първо с по простичките работи като качествено гориво.
                        Бивша:156 2.4 JTD-140 Distinctive
                        Настояща: Opel Vectra Caravan 1.9 CDTI- 150 h.p.живички мъркат.

                        Comment


                        • #13
                          Решение на задчата:
                          - това за газ за горене като добавка против замръзване наистина става, но при Ифа,Голф 1 , Пежо 404 ....
                          - задължително направи проверка на подгряващите свещи една по една и евентуална подмяна на изгоряла
                          - нормална нафта от бензиностанция ,а не от тубите на добрия приятел с камиона или дизеловия локомотив
                          - задължително добавка - Кастрол ,Лики Моли ,Бардал и т.н.
                          Last edited by krasy k; d.m.y г., 22:44.
                          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                          Avensis 2011 -2.0 D-4D

                          Comment


                          • #14
                            така като за начало да поясня пак свещите работят перфектно -релето също значи не са проблем.А за паленето миналата година на -25 немога да кажа мога ли да знам какво съми сипвал тогава по него време и слагах и двутактово масло и газ и добавки и какво ли още не филтъра е сменен преди около 1000км и той не е пусках нафта отдолу ако имаше вода да е излязла но ме притеснява повече отговора на колегата за дюзите и то по точно за разпръсквачи си мислех и аз,май ще се ходи на помпаджия да замери излишната нафта колко е.Благодаря ви колеги за отговорите тази вечер и сложих добавка на лики моли и утре ще видим резултата дай боже да е добър.

                            ---------- Post added at 20:52 ---------- Previous post was at 20:43 ----------

                            така искам и за друго да ви питам на диагностиката ми излезе че дебитомера ми не работи правилно и ЕГР контролера това което пуска вакуума.Смених контролера със същия като моя нали работи си оваря клапана нооооооо колата стана трабант до 3600оборота едва върви и после полита както трябва това на какво се дължи и тоя клапан кога трябва да отваря и кога да затваря някой може ли да ми пообясни малко по подробно.
                            156 1,9JTD 2000

                            Comment


                            • #15
                              Пич щом казваш , че свещите и релето ти работят най-вероятно ти е блокирал ЕГР-клапана или по -скоро яко заяжда от насъбраните сажди.Просто трябва сваляне , чистене и после се обади пак , че да почерпиш!!!Тия диагностики дето , нищо не ти показват или ти показват няколко неща говорят само , че хората които ги правят освен да прочетат грешката нищо не разбират за причината която ги поражда.То не е само да прочетеш грешката , а и да ти е ясно за каква повреда иде реч.Виж това го могат единици , а не "майсторите" дето те карат да смениш половината кола докато налучкат нещо. Пробвай това и после пиши.Аз залагам на ЕГР-ра.
                              Alfa Romeo Giulietta 170hp

                              Comment

                              Working...
                              X